منظور از تسمه جوشی چیست ؟ 

 

 

منظور از تسمه جوشی چیست ؟ 

تسمه جوشی که با نام تسمه استخوانی نیز خوانده می شود نوعی از تسمه صنعتی به شکل V belt می باشد که در متراژ مختلفی بریده شده و دو سر آن با اعمال حرارت به یکدیگر جوش می خورد و از این رو آنها را تسمه جوشی می نامند. تسمه های جوشی در شکل ها و استاندارد های مختلف و اغلب از جنس PVC یا از جنس PU پلی اورتان تولید می شوند و در صنایع متفاوتی نیز استفاده می شوند. تسمه های جوشی دارای کاربری عمده ای در خطوط تولید انواع سرامیک و کاشی دارند. گروه صنعتی بلت سیتی عرضه کننده انواع تسمه جوشی استخوانی در شکل ها و سایز های مختلف در ایران می باشد.

مشخصات فنی تسمه جوشی

جنس پلی اورتان الاستومتریک بکار گرفته شده در تولید تسمه جوشی مقاومت سایشی بالایی را برای این تسمه انتقال قدرت که بر روی فولی حرکت می کند پدید می آورد. شکل های متنوع تسمه جوشی شامل تسمه جوشی ساده، نخ دار، گریپ دار، نخدار گریپ دار، پنج ضلعی، پنج ضلعی نخ دار، هفت ضلعی، و در نهایت هفت ضلعی نخ دار می باشد. تسمه جوشی هم بصورت دنده دار و هم بصورت مسطح یکپارچه تولید می شود و بسته به نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. نوعی تسمه جوشی که به نام پلی کرد نیز از آن نام می برند دارای یک سطح مقطع به شکل دایره است که کاربری عمده آن اغلب در سورتینگ و جداسازی محصولات در کارخانجات صنعتی می باشد. قیمت تسمه جوشی استخوانی بر حسب سایز، برند و مشخصات فنی که دارد تغییر می کند. بازرگانی تسمه فلاح عرضه کننده انواع تسمه جوشی استخوانی با مشخصات فنی مختلف در ایران می باشد.

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵