تسمه سوپر آکوئل استار SUPER AQUIL STAR BELT

 

تسمه سوپر آکوئل استار 
SUPER AQUIL STAR BELT
 

در ابتدا لازم است توضیح مختصری راجع به تسمه و چگونگی کارکرد تسمه در ماشین ها بگوییم تا خوانندگان محترم متوجه اهمیت کیفیت این قطعات شوندبرای توضیح بهتر وظایف، عملکرد و اهمیت انواع تسمه خودرو بهتر است ابتدا درباره ماهیت تسمه بیشتر بدانیم. تسمه به حلقه‌ای گفته می‌شود که از جنسی انعطاف‌پذیر ساخته شده است. از تسمه برای انتقال انرژی و ایجاد اتصالات مکانیکی استفاده می‌شود. تسمه‌ها معمولا به دور چند پولی، قرقره یا چرخ پیچیده ایجاد یک مدار بسته می‌کنند و ضمن انتقال نیروی چرخشی آن‌ها به یکدیگر، ارتباط‌شان را نیز حفظ می‌کنند. تسمه‌ها قطرهای متفاوتی دارند که این نکته در کارایی و محل استفاده آن‌ها موثر است. در سیستم موتور‌های درون سوز، تسمه‌ها اجزای مهمی هستند که وظایفی مهمی را بر عهده دارند. این تسمه‌ها عمل انتقال نیروی چرخشی موتور به قطعات مهم دیگر را انجام می‌دهند. تسمه‌های خودرو معمولا از جنس لاستیک مقاوم ساخته می‌شوند. خودروهای درون‌سوز دارای دو نوع تسمه هستند که وظایف مشخص و مجزایی را بر عهده دارند. این دو نوع تسمه عبارتند از:–تسمه تایم یا تسمه تایمینگ_ تسمه دینام  که می‌تواند تسمه پروانه نیز باشد.تسمه‌ها به دلیل جنس لاستیکی‌شان دارای عمر مشخصی هستند و با کارکرد طولانی قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده، ترک خورده یا پاره می‌شوند.

پارگی تسمه‌ها یا ترک خوردن آن‌ها در خودرو می‌تواند بسیار خطرناک باشد و اگر حین رانندگی اتفاق افتد، صدمات جبران ناپذیر جانی و مالی همراه داشته باشددر این بین کارخانجاتی هستند که از بهترین مواد اولیه محصولات خود را تولید کرده و هر روز با استفاده از برترین کارشناسان علم خود را در این زمینه توسعه میدهند و با ارتقای سطح تولید محصولات خود گوی سبقت را از دیگر رقبا می ربایند و هر روز سعی در بهتر کردن کیفیت محصولات خود میکنند .

شرکت تسمه سوپر آکوئل استار دومین و بزرگترین تولیدکننده تسمه در شرق آسیا  با بیش از ۳۰ سال تجربه می‌باشد.این کمپانی دارای ۲۸ مرکز تولید و همچنین دارای ۵ میلیون دستگاه در کارخانه ای وسیع با بهترین پرسنل میباشد .همچنین این شرکت ظرفیت تولید میلونها حلقه انواع تسمه با بهترین کیفیت در سال را دارد.نوآوری و توسعه پایدار محصولات، مشتری مداری، متعهد به توسعه تولید، تمرکز بر حفظ محیط زیست، کیفیت بالا بر مبنای تکنولوژی جزو ارزش‌های اصلی این شرکت می‌باشد.

امکانات شرکت تسمه سوپر آکوئل استار
این تسمه در حقیقت وظیفه انتقال قدرت موتور به قطعاتی همچون دینام، واتر پمپ، سیستم تهویه مطبوع و پمپ فرمان هیدرولیک را بر عهده دارد و با استفاده از قدرت دورانی موتور، این قطعات را به حرکت وا میدارد کارخانه آکویل استار در سال ۱۹۹۴ میلادی توسط گروهی از کارآفرینان با تجربه در زمینۀ تکنولوژی لاستیکی،مهندسی،مدیریت،بازاریابی و خدمات در کشور چین تاسیس گردید.این کارخانه بصورت تخصصی درحال تولید انواع تسمه های لاستیکی با تکنولوژی بروز و بسیار با دوام برای مصارف صنعتی،اتومبیل و کشاورزی میباشد.با تلاش بی وقفه برای بهبود خدمات به مشتریان و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولی با کیفیت،شرکت آکویل استار مفتخر به عرضه محصولاتی با بهترین مهندسی و کیفیت ساخت میباشد.این شرکت از آخرین تکنولوژی صنعت روز درتولید انواع تسمه  امکانات انبار کردن محصول، نگه‌داری، استفاده می‌کند که تمام این مراحل با استفاده از سیستم مدیریت نوآوری جهت کنترل و ردیابی اتوماتیک تولید محصول می‌باشد.

گواهینامه های کمپانی تسمه سوپر آکوئل استار 
جهت تضمین تداوم کیفیت حداکثری و توسعه در محصولات و خدمات ارائه شده، تمامی پروسه‌های شرکت تسمه ورنکس  از قوانین گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱، BRC و IFC تبعیت می‌کند

گروه تولیدی کارخانجات تسمه سوپر آکوئل استار ازجمله کارخانجات ذکر شده در کشور چین بوده  و امروزه در سطح جهانی دارای محصولاتی شناخته شده میباشد . محصولات این کارخانه امروزه به سرعت در حال پیشرفت از نظر فن آوری میباشد و بسیاری از کارخانجات معتبر خودرو سازی در سطح جهان و آسیای شرقی از محصولات این برند استفاده میکنند.این نوع تسمه ها از ترکیبات پلی بوتادین ساخته میشوند ، عملکرد بالایی دارند و قابل استقاده درپولی های کوچک با سرعت دوران بالا هستند. این نوع تسمه در نوع  ETM با قابلیت الاستیک نیز تولید می شوند. مطابق در خواست و نیاز مشتریان در رنج ها و ابعاد متفاوت تولید می شوند.از خواص این نوع تسمه ها میتوان،دوران کم لرزش و امکان نسبت انتقال بزرگ را نام برد.

از جمله دیگر امتیازات این محصول میتوان به عمر طولانی و قابلیت ارتجاعی بالا اشاره کرد که باعث میشود خاطر استفاده کنندگان را از هر حیث آسوده نماید . ضمن اینکه این محصولات توسط بازرگانی تسمه فلاح  دارای ضمانتی مطمئن میباشد . بازرگانی تسمه فلاح  تنها وارد کننده انحصاری محصولات کارخانجات سوپر آکوئل استار در ایران میباشد و انواع این تسمه ها را بدون واسطه و فروش مستقیم با گارانتی مطمئن در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار میدهد .

تسمه سوپر آکوئل استار محصولی بی رقیب در صنعت تسمه میباشد که نظر مصرف کنندگان بی شماری را در سراسر دنیا به خود معطوف داشته است .

 

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵