تسمه فالکان صنعتی

 

 

تسمه برند فالکان

FALKAN BELT

 

تسمه برند فالکان برندی مطرح و شناخته شده در سطح دنیا بوده که فعالیت گسترده‌ای در محصولات تسمه های ماشینی سبک و سنگین  دارد. مجموعه محصولات فالکان معمولا پیشرو و مقدم در نوآوری و خلاقیت بر دیگر محصولات در موجود بازار بوده است. این برند با سابقه ای حدود ۱۵ سال در بازار ایران حضور دارد و مدیریت این مجموعه توسط مدیرانی با سابقه  در صنعت تسمه اجرا می‌گردد وبرند تسمه فالکان  FALKAN  برندی با اطمینان در نظر مصرفکنندگان است.که همواره طیفی وسیعی از محصولات  را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. تسمه کن درایو از مواد اولیه با کیفیت و تحت نظر بهترین متخصصین کشور چین ساخته شده و دارای انواع گواهی نامه های ISO  میباشد و در حال حاضر در بسیاری از کارخانه های ماشین سازی معتبر در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد .

در حال حاضر بازرگانی تسمه فلاح  واردکننده انحصاری و فروش تسمه های ماشینی خودرو فالکان در بازار خودرو ایران  بوده وبا ارائه تسمه های اصلی فالکان   FALKAN محصول درجه یک کشور چین مراتب رضایت و اطمینان خاطر شما را فراهم می آورد.
• 
تسمه های تایمینگ
• تسمه های شیاری

بازرگانی تسمه فلاح  آماده ارایه خدمات با
بهترین کیفیت
نازلترین قیمت
شرایط پرداخت مناسب
به شما همکاران گرامی می باشد.

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

 

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵